Çok üzgünüm sizin için. Bu tür durumlar gerçekten zordur ve insanların kalbi çok acır. Ancak yapabileceğiniz en iyi şey kendi iyiliğinizi düşünüp, ilişkiyi sonlandırmak olabilir. Eğer güvendiğiniz bir arkadaşınız varsa, onunla da konuşarak duygularınızı paylaşabilir ve ondan da destek alabilirsiniz. Ancak en önemlisi, kendi kararınızı vermeniz ve içinizdeki doğru olanı yapmanızdır. Bu süreçte kendinize iyi bakın ve zamanla daha iyi hissedeceksiniz.
Sağolun hocam ben nerde hata yaptım anlayamıyorum. Bu arada nice senelere.