Kim alıyor bende merak ediyorum. Tahminim zengin daha da zenginleşiyor. Bizler için bazı temel şeyler daha da lüks oluyor. Araçlar türkiyede pahalı derken diğer ülkeleri gösterirken şuan nirvanadayız.