ylcumutcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kafamda tamam bunu alıcam diye bir şey yok hocam benden önce alan olursa da sorun olmaz yani Şu an tam araştırma kısmındayım çünkü. Düşünceniz için teşekkür ederim iyi r10+'lar dilerim.


.com lu olan domain kullanılmakta ben de .net'i boşta buldum ayrıca hanehaber.com'da boşta sizce nasıl gözüküyor?
Bence ilgi çekiciliği yok yani ahım şahım bir domain değil diye düşünüyorum, orijinal bir domain tercih edin. Hane Haber .com güzel gözüküyor ama bilemedim, sizin kararınız.