Herkese hayırlı akşamlar. yaklaşık 2 aylık trendyol mağazamda 2 hafta önce ürün yükledim ve bugün ilk siparişimi aldım.

Şimdilik gayet mutluyum. Sizinle paylaşmak istedim Okuyan herkese teşekkürler

EDİT: Reklam gibi olmaması adına mağaza linki eklemek istememiştim. Soran arkadaşlar için buraya ekliyorum İyi dilekleriniz için herkese teşekkürler
Ayrıca kişiye özel baskı da yapıyorum düşünen olursa yardımcı olurum

TRENDYOL MAĞAZA