Herkese hayırlı akşamlar. yaklaşık 2 aylık trendyol mağazamda 2 hafta önce ürün yükledim ve bugün ilk siparişimi aldım.
Şimdilik gayet mutluyum. Sizinle paylaşmak istedim

Okuyan herkese teşekkürler
EDİT: Reklam gibi olmaması adına mağaza linki eklemek istememiştim. Soran arkadaşlar için buraya ekliyorum

İyi dilekleriniz için herkese teşekkürler

Ayrıca kişiye özel baskı da yapıyorum düşünen olursa yardımcı olurum
TRENDYOL MAĞAZA