türkiye de 2 sene kalabiliyor. 2. senenin sonunda örnek veriyorum batum a geçip geliyorsun tekrar 2 sene kalıyor.
Bu sırada yurt dışına çıkman gerekirse ,
Mesela .
Araç ile ocak 2023 te geldiniz , 2023 ün 10. ayında dönüyorsunuz ve tekrar 2024 mayısta geleceksiniz ,
Arabanızı garaja çekin ( türkiye de ) sadece plakasını söküp götürün ve orada plakanızı iptal ettirin. tekrar gelirken yeni plaka çıkartın ... sebebi şu aradaki 4-5 aylık süreç içerisinde sigorta vergi ödememeniz için . ( böyle bir şey idi sanırım )
welhasıl ... AB ülkesinden gelen bir araç 2 sene ülkede kalabilir. 2 sene sonra çıkış yapıp giriş ile beraber 2 sene daha ülkede kalabilirsiniz.
NOT : yine de araştırın hocam : )
Kardeşlerimin yurt dışı maceralarından biliyorum.