Merhabalar Bosna Hersek'te oturma iznim var Almanya'da çok güzel bir araba beğendim daha önce Türkiye veya Başka bir yerde yaşayıp Yurtdışından araba getiren oldu mu nasıl bir süreç işliyor anlatabilirlerseler çok sevinirim