Lebrama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende kayıt oluşturdum 10 günde geldi. Direk apartman kapısına bırakıp kaçmışlar
Yurt dışından geldiği için pek önemsemiyorlar imza ve kim aldı vb olarak. Hayırlı olsun 😊