Arkadaşlar bir süredir inat edip ödemediğim icralık olduğum senet borcumu kapatmaya karar verdim. Resimde görünen güncel borç bilgisidir, avukat yardımı olmadan kendim nasıl kapatabilirim, süreç nasıl işler ?


Ayrıca asıl önemlisi karşı tarafla görüşüp peşin ödemede bu rakamı en dip ne kadar kadar indirebilirim ? Ana para ve vekalet hariç faiz silinebilir mi ? bilgili arkadaşlarım yardımını bekliyorum..