paranovastudio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dış güçlerin oyunudur hocam, siz evde kalın sakın bir yere çıkmayın geçer o.
yobaz değilim knk , bu hükümetin parmağının olduğu hiçbir yere girmem, gitmem.