Emirkirax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hastahanelerin gerçekten iyileştirdiğine inanan insan kaldı mı
Dış güçlerin oyunudur hocam, siz evde kalın sakın bir yere çıkmayın geçer o.