Emirkirax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
burada iyileşmeyi istediğimi yazdığım kısmı kaçırdım sanırım , zaten öyle yapıyorum.

edit:imla
Tavsiye istemenize gerek yok o halde.