Konu
Xiaomi redmi note 11 kullanicilari
07-01-2023, 10:36:47
#7
DesignX
Kamera çok değil, çooooook kötü. Ben kullanıyorum. Hız olarak diyorsan, hızı çok iyi. Ucuza getirmek için, kameradan kısmışlar. Fotoğrafları sepya gibi çekiyor.