Soru 1: Ben şimdi o tazminatı alıp çalışmaya devam edebilir miyim bu etik olur mu sizce? Tazminatı alıyosan işten de çık derler mi?
Tazmaninatı veriyorsa ve sonrasında yolları ayırıyoruz derse yapacağınız birşey olmaz herşey resmi olarak ilerlemiş olur zaten harici olarak tazmanatı alıp çalışmaya devam edebilirsiniz. Bunu daha önce bazı çalıştığım şirketlerde de görmüştüm örneğin bir pazarlama müdürü vardı çok sıkışık olduğu için çıkışını vermişlerdi tazminatını almıştı sonrasında tekrar çalışmaya başladı (kağıt üzerinde) ama hatırladığım kadarı ile 2-3 ay sigortasız (resmi personel harici) olarak çalışmıştı fakat sizin durumunuzda bir problem olmaz çünkü a şirketinden ayrılıp b şirketine geçiyorsunuz yani problem olmaz.
soru 2: Asıl önemli olan yarın bir gün anlaşamayıp işten çıkarsam o çalıştığım senelerin parasını alabilir miyim? KAĞIT VS İMZALAMADIM HESABIMA DA TAZMİNAT İÇİN BİR PARA TRANSFERİ OLMADI.
İşten ayrılış yapıyorsanız size evrak imzalatmaları mecburi bir konu eğer ki şirket sizi çıkartıyorsa ve evrak imzalatsın / imzalatmasın her türlü tazminat ve ihbar tazminatını hesabınıza yatırması zorunludur. Eğer ki siz kendi rizanız ile çıkış yapiyor olarak göstericeklerse o durumda birşey yapamazsınız kendi rızasına kalmış olur verip / vermemesi ile ilgili