Ben 10 senedir kuzenimin yanında çalışıyorum.
Ayrıca bir şirketleri daha var teknokentte.
Şimdi benim 10 senedir çalıştığımı kapatıp oraya geçecekmişiz teknokentteki yere taşıyacaklar benim olduğum yeri.
Dün sms geldi sgkdan 4a kapsamında zorunlu sigorta yapılmıştır sağlıklı günler diye
Kuzenime sordum senin çıkışını yaptık ay sonunda diğer şirkete geçişini yapıcaz dedi. Ama burdaki hakların korunacak merak etme şüphen olmasın o konuda dedi.
Soru 1: Ben şimdi o tazminatı alıp çalışmaya devam edebilir miyim bu etik olur mu sizce? Tazminatı alıyosan işten de çık derler mi?
soru 2: Asıl önemli olan yarın bir gün anlaşamayıp işten çıkarsam o çalıştığım senelerin parasını alabilir miyim? KAĞIT VS İMZALAMADIM HESABIMA DA TAZMİNAT İÇİN BİR PARA TRANSFERİ OLMADI.