Marjinals adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reklam giriyorum 2 3 saat kalıyor sonra askı yada onay alıyor ama neden bu kadar çok bekleme yapıyor

gine güncelleme mi var açaba

Güncelleme var hocam