Gönderdim hocam. Dönüşünü sabırsızlıkla bekliyorum.
Kazıklanma olmaz hocam yarın bize gideceğiz mercedes e200 var şanzuman yağı falan değişcek baskı balata yapılacak dilerseniz sabah konum atayım gelin sizde bir gösterin kafanıza yatarsa yaptırırsınız
3'ten önce gelmem mümkün değil hocam. Ama yine konum atarsanız çok sevinirim.
Benim gitmiş olduğum Ford servisi ben memnunum Tarık ustadan
Burayı Google'da bulmuştum. Aklıma yazdım, çok teşekkürler.