Valla hocam, aracı yeni aldık. Eksper raporu var, anlamadığım bir milyon sıkıntısı var. Eksper, çoğu hatayı sildirirsin dedi. Motorda ve şanzımanda hafif bir yağ kaçağı var. Hangi parçaya kim bakar açıkçası bilmiyorum.
Ustaların araçtan anlamadığımı fark edip kazıklamasını istemiyorum.
Kazıklanma olmaz hocam yarın bize gideceğiz mercedes e200 var şanzuman yağı falan değişcek baskı balata yapılacak dilerseniz sabah konum atayım gelin sizde bir gösterin kafanıza yatarsa yaptırırsınız