FikirBulutu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,
Evet eminim. iPhone 4 serisinden beri yurt dışı cihaz kullanıyorum. Apple markası kendi ürününü takip edebildiği ve servis tarafında bu bilgi doğrulanabilir olduğundan sorun teşkil etmiyor.
Ayarlar > Genel > Hakkında
Sınırlı Garanti > Süresi doluyor diye belirtiyor ki ürün açılıp aktifleştirdikten sonra 12 ay geçerlidir.
Cihaz kullanım sürenizi merak etmedim. Faturası olmayan yurtdışı cihazını garantiye gönderip sonuç aldınız mı bunu merak ettim