Asilzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
[/COLOR]
Siz bundan eminsiniz demi? Faturasız bir ürünü uluslararası garantisi var diye servise gönderdiniz ve garanti kapsamında sorun çözülerek size geri yollandı mı yoksa varsayım mı hocam sizin söyleminiz?
Merhaba,
Evet eminim. iPhone 4 serisinden beri yurt dışı cihaz kullanıyorum. Apple markası kendi ürününü takip edebildiği ve servis tarafında bu bilgi doğrulanabilir olduğundan sorun teşkil etmiyor.
Ayarlar > Genel > Hakkında
Sınırlı Garanti > Süresi doluyor diye belirtiyor ki ürün açılıp aktifleştirdikten sonra 12 ay geçerlidir.