Malumunuz kış bastırdı, havalar soğudu. Ben de büyük sayılmam fakat ayakkabım yüzünden küçükken çok dalga geçildi. İmkanım el verdiği kadar ben de arkadaşlarıma yardımcı olayım, onlar yeni ayakkabılar giysin dedim. İhtiyaç sahibi ve kız erkek fark etmeksizin, ilkokula giden küçük çocuğu olan üç arkadaşımıza ufaklığın soğuk havalarda giymesi için bot hediye etmek istiyorum
Özelden sadece adres bilgisi ve ayakkabı numarasını iletmeniz yeterli.
Konu altından değil; özelden ulaşırsanız çok mutlu olurum. Kimsenin rencide olmasını istemiyorum. Hayırlı akşamlar.
Edit: İlk sipariş verildi.
Edit 2: İkinci sipariş verildi.