ARKADAŞLAR TELEFON RESİMDEKİ GİBİ AMA 1 HAFTA ÖNCE KAPANDI ACİLMİYOR EKRANDA İSİK VAR İPHONE LOGOSU GELİYOR AMA AÇILMIYOR BOZUK BİLE OLMAYABİLİR BOZUKTA OLABİLİR ŞARJ ALETİ BOZUKSA TELEFON BOZUK DEGİLDİR ŞARJ ALIP DENEMEDİM PARÇA OLARAK DA KULLANABİLİRSİNİZ
FİYAT : 100 TL
KARGO ALICIYA AİT.
https://www.trendyol.com/buseninbuti...lo-p-242000801
Hocam bundan yap daha çok para kazanırsın