scutotech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar twitterdan veri çekmek için bir twitter developer hesabı almak istiyorum. Yani geliştirici hesabı alınacak.

İyi forumlar.
mrb developer hesap satış konumu inceleyebilirsiniz.
https://www.r10.net/twitter-hesap-al...ap-satisi.html