Merhabalar
Firmamız için kurumsal e-posta hosting kirlamayı düşünüyoruz. Netten biraz araştırma yaptık ancak birçok firma örneğin paket için 100 gb kota belirlemiş ancak e-mail başına 5 gb kota koymuş tanımlamada. Böyle bir paket kimsenin işine yarayacağını sanmıyorum. E-posta başına limitini (paket kotası dahilinde) kendimizin belirleyeceği, mail güvenlik konusuna özen gösteren ve kesinti sorunu yaşamayacağımız hali hazırda böyle bir paket kullanan yada geçmişte kullanmış olan arkadaşlarımızdan bu konuda hositng firması tavsiyesi bekliyoruz.
İlgi ve alaka için şimdiden herkese teşekkür ederiz.
Hosting işine girmenizi hiç önermem. Gsuite mükemmeldir.