selamlar herkese, bir site yaptım. Ancak önce netten indirdiğim tema ile siteyi bitirdim tamamladım. Şimdi ise o temayı satın aldım ve lisanslı gircem. Mevcut netten indiriğimin üstüne mi kurayım, yoksa mevcut temaya o temayı yükleyip lisansı öyle mi aktif edeyim ? Veya nasıl yapabilirim ?