BeratYildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam galiba arkadaşınız kredi kartını çeviriyor. Eğer bu bahsettiğiniz olay müşteriden parayı alıp kendisinin kart ile ödemesi ise, kredi kartını işletmiş oluyor. Bu şekildeki durumlarda pek sıkıntı olmaz ama dikkatli olmak lazım...
Ertesi gün kartını ödemesi kredi notunu kötü etkiler. Madem bu kadar işlem yapıyor kart limitini 50-60k'ya kadar yükseltmeyi denesin. Kartı ekstre kesildiği zaman öder hem kredi notunu yükseltir hem de mil kazanır gene
Bankanın olağandışı algılaması mümkün hocam. Çünkü limiti fullüyor , ama kart limiti 60k olan birinin banka günlük 3k harcamasına vs. pek bakmaz. Örnek veriyorum ben kendi kartım farz edelim 250k limitli, ben gidip günlük mazot,market vs. alışverişi yapıyorum 5k borç yazılıyor kredi kartına; toplam limitin %1,75 ...
Valla hocam bekleyip görücem,nasıl bir patlama olacak Sabırsızlıkla bekliyorum bende. Ama çok mantıklı ilerlediniz hocam. Teşekkür ederim bu şekilde detaylı anlattığınız için