Hocam işte,garip tarafıda şu ki, arkadaş sadece çalıştığı iş yerinde yapmıyor bunu. Onu savunmuyorum zaten yukarıda belirttim de oradan maka. 500tl civarı yapıyor bu işlemi. Markete vb gidiyor. Yani nakit verilecek her yere gidip bir şekilde bunu çeviriyor. Bunu anlamıyorum bende

Bankanın fraud şeklinde algılaması için hep aynı yerden yapması gerekiyor. Bu fatura ödüyor,marketlere gidiyor,farklı şeylerde deniyor. Ben bankanın bu kısmını anlamıyorum. Bu kadar farklı yerden günlük bu kadar harcaması olağandışı olduğu için. Bir sıkıntı çıkar mı diye açıkcası bilgi almak istedim.
Hocam galiba arkadaşınız kredi kartını çeviriyor. Eğer bu bahsettiğiniz olay müşteriden parayı alıp kendisinin kart ile ödemesi ise, kredi kartını işletmiş oluyor. Bu şekildeki durumlarda pek sıkıntı olmaz ama dikkatli olmak lazım...
Ertesi gün kartını ödemesi kredi notunu kötü etkiler. Madem bu kadar işlem yapıyor kart limitini 50-60k'ya kadar yükseltmeyi denesin. Kartı ekstre kesildiği zaman öder hem kredi notunu yükseltir hem de mil kazanır gene

Bankanın olağandışı algılaması mümkün hocam. Çünkü limiti fullüyor , ama kart limiti 60k olan birinin banka günlük 3k harcamasına vs. pek bakmaz. Örnek veriyorum ben kendi kartım farz edelim 250k limitli, ben gidip günlük mazot,market vs. alışverişi yapıyorum 5k borç yazılıyor kredi kartına; toplam limitin %2 ...