Cevaplarınız için teşekkür ederim. Topladığı nakitleri gün içinde gidip kredi kartına yani 12 olmadan yatırıyor. O yüzden zamanında ödememe gibi durumu yok. Fakat ne bileyim hocam çok fazla alışveriş yapıyor ya o yüzden. Banka bunları sen mi aldın gerçekten diyebilir diye düşündüm.
İllegal bir şey yapmıyorsam, karta borcumu ödüyorsam bankanın ne alıp ne sattığımla alakası olmaz merak etme