Kredi kartı çekimlerinde büyük firma değilse ve özel anlaşması yoksa, her çekim başında belli oranda komisyonlar kesiliyor. Böyle yaptığı sürece şu şekilde bakacak olursak iş yerindeki patronunun hakkına giriyor. Çünkü kasaya maliyetsiz para girecekken, pos üzerinden yaptığında örneğin %2 %3 gibi komisyon tutarları kesilecek olup iş yeri sahibinin hesabına eksik tutar geçecektir.
Bu artık tamamen Vicdana kalmış bir olay hocam. Bunu bende belirttim. Fakat anlamadığım olay bankanın buna karışmaması. Adamın 3000tl limiti var. Her gün harcıyor o limiti ve akşamda yerine koyuyor. Marketin başında bekliyor nakit ile alışveriş yapacakları tutuyor falan. Anlamadım nasıl bir hırs bu. Açık konuşmak gerekirse kıskandım da biraz. Çünkü diğer ay yurt dışına çıkmayı düşünüyormuş. Bu şekilde giderse zaten kesin çıkar. 1.5₺ harcamaya 1MİL puan veriyormuş.