Kredi kartı çekimlerinde büyük firma değilse ve özel anlaşması yoksa, her çekim başında belli oranda komisyonlar kesiliyor. Böyle yaptığı sürece şu şekilde bakacak olursak iş yerindeki patronunun hakkına giriyor. Çünkü kasaya maliyetsiz para girecekken, pos üzerinden yaptığında örneğin %2 %3 gibi komisyon tutarları kesilecek olup iş yeri sahibinin hesabına eksik tutar geçecektir.