Bende de böyle hem to hem de tbm aşırı saçma şekilde düşük hocam. Bir şey değiştirmeden bekleyeceğim bakalım. Tıklamaları saymıyor gibime geldi.
Valla hocam ben KDV 18 keseyim aylık 1000 TL olsun diye Ülkemizde içerik üretiyorum.
Gerisi yabancı gerek yok vereceğiniz enerjiyi inanın yurtdışına verin fazlaca kazanırınız.