İyi akşamlar öncelikle İstanbulda yazılım mühendisliği veya bilgisayar mühendisliği okumak istiyorum. Geçen sene 330bin ile mezuna kaldım. Bu sene 2. Senem ve gerçekten köpek gibi ders çalışıyorum ancak netler yeterlimi değil mi emin değilim.

TYT SON 3 DENEME:
Supara Tyt : 71 Net
Endemik : 73 Net
Çap : 69 Net

Şu an tyt yi bitirmek üzereyim ancak netlerim 80’i bir türlü görmedi ilerleyen zamanda denemelere girdikçe 80+ olur diye tahmin ediyorum.
Ayt ocak 15 te başlıycam bazı sağlam konuları hallettim. Sizce bu sonuçlar nasıl?