Bayadır girmediğim bir hesabım vardı bugün bakayım dedim hesabı bulamadım, sonrasında şifremi unuttum ile hesabı açtığım maili girdim. Kullanıcı bulunamadı dedi, güvenlik önlemlerinden hesabımın e-posta adresi değişti kısmından bir sayfaya yönlendirdi o kısmada mailimi yazdım sonrasında tekrar güvenlik kısmına geri atıyor, bu durumda ne yapabilirim ?