Warfley adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim bildiğim 1 yıldan sonra izin hakkı tanımlanır ve kullanılmayan izinler diğer yıl girişinde silinir.
yani kişi 5 yıllık birikmiş izinini kullanamaz sadece o yılki yıllık izin hakkı varsa onu kullanabiliyor diye biliyorum.
Hocam yıllık izin silinir doğru değil, farz edelim 3 harfli bir markette müdürsün, izne çıkabilen için yerine birinin olması gerek, olmadığında ise yardımcı izinli olduğu süre boyunca mağazayı açıp kapatıyor. Yardımcı ile anlaşamayıp, yerine biri bulunmadığında ise izne çıkamıyorsun?