Merhabalar,

Evet bakım sona ermiştir v2 kullananların bir işlem yapmasına gerek yoktur v1 kullanan ve lisans hatası alanların ise Ana dizindeki serialized.txt dosyasını silmesi halinde sorun düzelecektir.