Teşekkür ederim fakat demek istediğini ben tam olarak yapıyorum bu sefer müziğin altyapısına çalıntı veya sample diyorlar Bu yüzden pek bu şeyleri yazma taraftarında değilim Ama dediğiniz gibi birkaç sefer kullanırım bakarım olursa olur