hayridumanli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam,
Ben de FastPanel'e geçmek istiyorum, eğer hala kullanıyorsanız memnun musunuz? Kullanmayı bıraktı iseniz neden bıraktınız?
Kısaca cevaplarsanız memnun olurum.
hocam bayağa bir panel denedim tam olarak hangi sebeplerden fast paneli bıraktım hatırlamıyorum ama bana ücretsiz olanlardan en iyisi cyber panel gibi geldi, sorunsuz kullanıyorum şu an.