bepanten adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 kere de ekledim hocam. Zaten işin kötü tarafı NS 2 adet olmasına rağmen tek IP üzerinden çalışıyor olması. Yani tip olarak NS ekleyemediğim için, A kaydında da ikinci kayıtta farklı bir IP yok elimde girebileceğim.




Kayıt tipinde NS seçimi maalesef aktif değil. Bu sebeple A kaydı eklemek durumundayım. A kaydını ekleyince de; NS Check eden web sitelerinde kontrol sağladığımda, NS kaydı bulunamadı hatası alıyorum ne yazık ki.
İşte o hata konusunda sizi ilgilendiren kısım nedir? Site çalışmıyor mu?