weaxuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle çok güzel yazmışsınız teşekkür ederim.

Kısaca Özet Geçelim O Halde

Easycep 10 Cihaz vermiş ise İphone grubu için Konuşuyorum 6 sı sorunlu ilgili şikayetleri bu linkten bakabilirsiniz.

Taksit Olayı Tamamen Pos Olayıdır Siz Alımı Yaparsınız Kredi Kartı içerisinde Min 6 ay Cep Telefonu Çıkmayacağı için Posta 6 taksit yapabilirsiniz. bunu alım yapacağını telefoncuya sormalısınız.
Anladım hocam telefoncudan almak en mantıklısı olacak o halde. Çok teşekkür ederim