erdemcirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam 2 tane olduğu için ekleyemediniz sanırım ayrı ayrı 2 kere ekleyin bi deneyin isterseniz
2 kere de ekledim hocam. Zaten işin kötü tarafı NS 2 adet olmasına rağmen tek IP üzerinden çalışıyor olması. Yani tip olarak NS ekleyemediğim için, A kaydında da ikinci kayıtta farklı bir IP yok elimde girebileceğim.


MuhammetDemirel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kayıt tipi olarak NS seçip ekleyin eğer destekliyorsa. (A kaydı gibidir NS kaydı.)

Ne amaçla kullanacaksınız bilmiyorum ama subdomain için A kaydı oluşturun NS kullanmayın.
Kayıt tipinde NS seçimi maalesef aktif değil. Bu sebeple A kaydı eklemek durumundayım. A kaydını ekleyince de; NS Check eden web sitelerinde kontrol sağladığımda, NS kaydı bulunamadı hatası alıyorum ne yazık ki.