Zaman sorunu olabilir hocam dönüşten yazarsanız tekrar atarım kodu
İhtiyacınız olursa bana da yazabilirsiniz. Faturam baya yüksek, ayda 10 tane veriyor.
çok teşekkür ediyorum, 30 gün diyor o yüzden biri gidiş biri dönüş olarak kullandım, gerekirse sorun olursa
@nasirjones; size ulaşacağım tekrardan teşekkür ederim 🙏🏻