Neden önermiyorsunuz hocam? Birçok yerde okudum diğer bir hocamın dediği gibi iyi denk gelenler de olmuş kötü de. Örneğin benim baktığım cihaz için pil sağlığı %100 kozmetik mükemmel diyor ama tam tersi de gelebilir. Telefoncularda da taksit sıkıntı olacağı için pek içime sinmedi. Iphone telefonlara hiç taksit yapmıyorlar ya da maksimum 3 ay yapıyorlar. Easycep'de 6 ay olduğu için bunu düşündüm araştırma gereği duydum
Öncelikle çok güzel yazmışsınız teşekkür ederim.
Kısaca Özet Geçelim O Halde
Easycep 10 Cihaz vermiş ise İphone grubu için Konuşuyorum 6 sı sorunlu ilgili şikayetleri
bu linkten bakabilirsiniz.
Taksit Olayı Tamamen Pos Olayıdır Siz Alımı Yaparsınız Kredi Kartı içerisinde Min 6 ay Cep Telefonu Çıkmayacağı için Posta 6 taksit yapabilirsiniz. bunu alım yapacağını telefoncuya sormalısınız.