Kayıt tipi olarak NS seçip ekleyin eğer destekliyorsa. (A kaydı gibidir NS kaydı.)

Ne amaçla kullanacaksınız bilmiyorum ama subdomain için A kaydı oluşturun NS kullanmayın.