Easycep kesinlikle önermem çevrenizdeki tüm telefoncuları gezip o şekilde alın veya daha iyi bir fikir verecek olursam Le* Go tarzı siteleri bakmanızı öneriririm.
Neden önermiyorsunuz hocam? Birçok yerde okudum diğer bir hocamın dediği gibi iyi denk gelenler de olmuş kötü de. Örneğin benim baktığım cihaz için pil sağlığı %100 kozmetik mükemmel diyor ama tam tersi de gelebilir. Telefoncularda da taksit sıkıntı olacağı için pek içime sinmedi. Iphone telefonlara hiç taksit yapmıyorlar ya da maksimum 3 ay yapıyorlar. Easycep'de 6 ay olduğu için bunu düşündüm araştırma gereği duydum