Merhaba,

Türk tarafında reklamlara sürekli bakıyorlar mı? 3 saat oldu hala onay yok


not: site haber sitesi reklamı, illegal bir şeyde yok
Türkiyedeki mesai sistemine göre mi çalışıyorlar acaba?