Benimde aynı şekilde taban fiyatın altında ürünlerim varmış. Kategori mod u pm gönderdi akşama kadar düzeltmemi söyledi. düzelttim. bi sorun yaşamadım.
Keşke beni de uyarsaydılar, sizinle farkım ne acaba premium üyelik değildir heralde 🤣. (değildir yani)
Şimdi ara dur görseli 😃