Sizinde burda hatanız var 2 gün geçmiş başınızdan sallamışsınız işinizi görürken güzel fakat iş başlamaya yeltenilmemiş.
2 tarafta kendince haklı,
İşi ben almış olsam o 2 gün içinde işin bir kısmını dahi olsa başlatırdım 7 gün süre verdiysem tamamlar teslim ederdim.
Yinede bir kısmını kesip müşteriye iletebilirsiniz, yasal olarak konuşmalarda 7 gün anlaşıldığını beyan edersiniz fatura kesmediyseniz başınız dahada ağrır kestiyseniz istediği yere başvurabilir