BilgMuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkürler hocam PTT dışında hiç bir kargo ile iş yapılmaz. 18 yaşımdan beri ticaret yapıyorum 36'ya girdim ve neyin ne oldugunu baya tecrübe ettim . Benim de görüşüm bu.
ya tabi siz satıcısınız sanırım ben alıcı gözüyle bakıyorum ptt kargoları eve bile getirmiyor getirmiş gibi yapıp şubeden gelin alın diye mesaj atıyorlar ben bu açıdan yorum yaptım