Çok teşekkürler

Canakkaledeyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, siteniz buyuk ihtimalle Dusuk kaliteli icerik gerekcesiyle red yiyecek. Siralamada ilk sayfada gozukecek iceriginiz yok ve yazilar Google'in ozgun olarak niteledigi, benzersiz yazilar degil. Kopya kontrolu de yapsaniz iyi olur iceriklerinize.

Bunlari duzeltmeden bosuna para kaptirmayin Adsense onay hizmetine, cunku kimse garanti vermiyor, veremez de.