Günaydın öncelikle başıma gelen bir olayı anlatmak istiyorum sizce kim haklı?
Bir iş teslim aldım ve 7 gün içinde hazır olacağını belirttim. Ardından işi aldığım kişi 2. Gün bana yazdı ve işi iptal etmek istediğini söyledi.
Ben henüz işe başlamadım fakat işide acil bir para ihtiyacımdan dolayı teslim aldım bundan dolayı iade yapamayacağımı belirttim. Fakat müşteri şikayetçi olacağını savcıya gideceğini söyledi bende mecburen kabul ettim. Herhangi bir yanlış yapmadım veya hatalı işlem olmadı hiç bir sebep yokken iade istenmesi doğru gelmedi sizce kim haklı?