zelzele58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bulunduğum yerde günde 2 adet 2.5 litre coca cola tüketiliyor. Kapakları hep atıyoruz, ne işe yarıyor ki ?
Daha daha uygulamasına girip internet (4kapağa günlük 1Gb),Trendyol(3kapağa 5TL) cüzdan çeki vb alabiliyoruz.